Tuesday, July 29, 2014

14. Dan - Nazaj, naprej!

Sem se že vrnil v formo, čeprov sem se prepozno zbudil in v hitenju zabil z nogo v kuhno, bam, sam kri iz prsta, tko za dobro jutro, lejga Murphy, a lahk nehaš, hvala:) Kje mamo flajštre, ni flajštrov. Za dobro jutro alkohol na rano, zbudi preverjeno. Sem šel v lekarno in tam je bil še en Vogel bombon, k si ga lahko degusitral. Zrihtu prst, piči na angleščino, prpravu sem vse stvari skupaj in gremo resno, v akcijo. Ker sem zamudil jutro sem zato, odhitel na sestanek, potem pa po kartušo za printer in spedenat strgane slušalke. Valda, ta servis ne dela tega v Conradu, ampak mi da prodajalka prijazen nasvet, da grem do naslednjega servisa. Gremo akcija. Full prijazen model, reku da bo težka, ampak se bo probal. Dobro, pičim dalje, vzamem čepke in pridem domov, da neki na hiter pojem, potem pa vidt majko. In valda en čepek od slušalke pozabu. Kako sem ratu togoten, kr drl sem se za volanom, to pa res najbl sovražm, k neki zgubim. In pol še zamudim. Aaaarghhh. Ampak pridem domov in mi tastara najde slušalko, valda povsod iščeš, samo pod svojimi nogami ne. Kok sem bil vesel, to mi deli hvala ti maljonkrat, rad te mam.

Potem pa vidt majko, kok jo mam rad, res sama pozitiva in povedu sem za blackout in sem dobil še par mega zmagovalnih anekdot, kako so ga včasih sral. So rekl, dnarja je blo bolj mal, ampak žural smo pa ga. Tega dans manjka, tega vajba, ajde nimam skor nč, ampak dej gremo zmagat pa se fajn met. Prišel domov in se je uscal k svina, to poletje je res zmaga, jst sem fan tega angleškega vremena, ne vem, men močn sonce ne sede tok kot ostalim očitno.


Tale komad je pa zmaga, sem ga našel pred kratkim in si ga skoz prepevam. Razmišljam, da bi šel na Schengenfest. V glavnem, nazaj na dan zmage, ga že čutm kako se prpravlja, to mi deli, sprememba vajba. Samo trgaj!

Pridem domov in mi je tamala prnesla šterperesno deteljico, hvala ti tisočkrat. Zakon si! Jutr bomo mel za zajtrk Šterperesni sok!  Napitek za srečo! Šel na trening in našel novo aplikacijo, k ti belež kok moreš vaj narest, odlično! Zmenu se s fantoma za boljši sejem, da gremo skupi narest neki vrhunskega. Haha, to pa bo zabava in pol.

Zvečer sem dokončal bloge in se spet vrnu nazaj na zeleno vejo. Izkušnja: ne pustit, ampak sam gremo naprej!

Plan za jutri
- spiješ šterperesni smoothie
- Ritual, Rime, Mp45
- Preberi knjigo
- če je sonce, vn z bajkom, če ni treniraj doma
- Angleščina, Šolstvo 1 uro
- Pokličeš Jovana, zrihtaj beate, Pokliči Došo
- Sestanek zvečer za Spot
- Pokliči Iggya
- Znosi stvari dol, uredi plac
- Sprintaj prošnjo, Šola
- Alenka projektni vodja, preberi
- lista beatov katere imaš
- par vajbov za kolumno













No comments:

Post a Comment