Wednesday, July 30, 2014

15. Dan - Skoraj že tam!

Dobro jutro direkt ob 9.00, yeah. S tamalo sva spila smoothie s šterperesno deteljo, za lepši dan.


 Pregledal stvari, si sprintal za šolo, šel na trening, potem pa pičil do Igorja Perca za CDje in še na Sazas, da prijavim vse pesmi. Kaj mi pa paše tale vreme, to je čist hudo. Doma sem se učil angleščino, našel tole zanimivo stran Italki , kjer se lahko pogovarjaš z ljudmi po celem svetu, da potreniraš jezik. Poslušal mal Audio Programe - Brian Tracya, ki je dal čist hudo misel o Otoku izgovorov, da večina ljudi živi na njemu vse življenje, bom jutri, bom potem, ker nočejo narest spremembe in dosti preživetih trenutkov živijo v odlašanju. Sem se odločil da si bom na to temo sprintal en list, da lahko zjutraj lažje vstanem, ker me motivira.

Šel sem do Božota in ekipe za spot, šmorn je samo to, da bomo lahko šele čez 14 dni začel snemat, se bom pa posvetil drugim zadevam vmes.

Ko sem naredil vse, sem si pa spet privoščil malo igranja in prov pasal je, potem sem pa našel še en posnetek DMXa, haha, zdej vsaj vemo, zakaj ni prišel na Pag:) Ček it





- Plan za jutri
Ritual & Trening
Pokličeš Ivana za šolo
Greš zrihtat prijavo
 Trening
Narediš listo komadov in beatov
Delaš za ONO kolumno
Doša Studio
Zvečer angleščina in šola
prebereš knjige
spedenaj skupaj tekste
spucaj si plac spodaj.



-




No comments:

Post a Comment