Sunday, August 3, 2014

17. Dan, Hudo zmaga

Zbudu se in začel igrat igrco, bravo, spet nazaj na stara pota. No vsaj končal sem jo, tko da sem zaključu, kar je treba. Potem sem odšel nakupovat v Trzin in me kliče fotr in prav, glasovanje za popevko tedna je v igri. O hudo, komad kok High z Nipketom!



Pošeral sem po FBju in potem napol poslušal v avtu glasovanje, jupi zmaga. Mi kar velik pomeni, ne tok zmaga, ampak bolj da radio najde komade in jih uvrsti v svojo playlisto. Top. Potem sem šel še nakupovat v BTC in potem domov, potem pa z Domnom trenirat. Kok je bla nora situacija, k sva zadnja odšla ven, da naju je Alma podila, potem pa smo pobral še Mareta in via, piči v center na eno pjačo in pazi, tam se je odvijal še neko odbojkarsko tekmovanje, smo šli tja in samo smeha, kere smo prbijal, zmaga.



Dam pršu pozno, ampak sem šu še naprej študirat. Jutri je sobota kar pomeni frej dan, oziroma čas za uživancijo. Vse gud!

No comments:

Post a Comment