Thursday, July 31, 2014

16. Dan - Evo nas nazaj! :)

To mi deli, spet nazaj v akciji! Zbudu sem se sicer mal pozno, ampak sem šel takoj v akcijo,  najprej ritual potem pa naprej v šolo, ki jo renovirajo, kok je lepa, komi čakam da se začne:)




Potem pa takoj piči na Filozofsko fakulteto, kjer sem se prijavil na Pedagoško-andragoški izpit. Potem na trening, kjer sem se naučil eno novo tehniko da svoj cilj razviješ na 20 načinov kako ga dokončat, da si kreativen, bomo jutri probal, top. Adijo domov, kjer sem se učil angleščino. Našel sem dobre videje po youtubeu, če si kdo želi gledat, danes sem spokal modalne glagole, naredu en preizkus znanja naredu 75% detajle bo treba še zbrust. Pojedla kosilo, pol pa začela pucat še svoje stanovanje in začel nosit stvari v klet. Uu, pol pa čas za basket. Kok je pa sedl, ta BS-3 ekipa je top. Pršel domov in pičil še na Tru Dat žurko, če poslušate rap, ulette kdaj.

Kera zmaga je bla, ko smo šli pogledat tale video, scal smo od smeha, če maš cajt prever tole, kako šefe razloži kako ženo je treba izbrat.



Prišel domov in začel raziskovat šolstvo in začet razvijat idejo o šolstvu. Kok hudo, komi čakam prihodnost, kaj vse bo še nastal, to bo noro. Zdej pa spat ker je ura že pozna

Jutri: 1.8.2014

- Ritual, Trening
- Greš v BTC
- Skompletiraj komade za plato
- Pokliči Iggya, Jovana, Denisa
- knjige
- mailaj za spota Živ
- Naberi predmete
- Odprta kuhinja
-

No comments:

Post a Comment