Monday, July 28, 2014

10. Dan, Roki Ati Šef!

Zbudu se okrog 11.00. Šli smo na plažo in na en tak super vodni poligon. Jihaa, plezanje po napihljivi gori, skakanje po trampolinu, k igre brez meja :). Obvestilo Fresh Islanda - ne bo DMX-a, ampak pridejo namesto njega Mobb Deep. Ok, kul zamenjava, čeprov sem mislu, da bom laju, sam je šefe odpovedu.  Najbrž je preveč prepeval ta refren, we're not going anywhere, haha.


Počivu, pa igrce spet igral, noro, te Tower Wars so vrh, zato so počitnice ane:) Raj linka ne dam, da nau koga zašvasal še. Šla sva z Erikom igrat košarko in dobr sva premlela hrvaške ekipe, ni da ni.  Zvečer pa nastop, QB legend. Prerinil smo se mal naprej in sekala ga ena DJ-ka in prsežem, čeprov nisem nikol čutu tok tega novga stila, sem ga prvič zavajbu na polno. Vsi te Tyga, Rick Ross, Meek Mill, sedl so mi ga k svina in pršu sem na idejo, da bi naredu mini album v takem stilu, zajebancija, vklopu se mi je alter-ego "Roki - Ati - Šef", tko model k ma vse, preserant, materialist, k ma tok chainov okol vratu, da je fasu heksenšus. Bom še premislu o ideji, ampak neki se svet, haha. Pol smo pa z ekipo plesal k zmešani, sedl ga je. Pol pa smeha še doma, dobra noč. Spet nazaj na Dan zmage, pa še Marčija sem sreču in ponesreč dobil v glavo eno blazino, k sem jo hotu vzet za spomin, pa sem jo dal naprej.

Plan za jutr.

Čilaj!
- Preber knjigo








No comments:

Post a Comment