Tuesday, July 29, 2014

13. Dan Vračanje v formo zmage

Zjutraj se zbudim in končno dokončam špil. Pregledam mail Sabina Obolnar, zrihtaj pogodbo. Ok, super in ravno takrat pozvovni Jovič spodaj na kolesu, če greva ven. Čist vesel sem zajahal svojga Gianta in piči ven. Vidt Jovota je res fenomen, to je en od najbolj zanimivih ljudi ever. Mela sva globok pogovor o preroditvi človeka, kaj se je kej dogajal in komi čakam da zmaga s svojim Bluebirdom. S Sabino sva se zmenila, da bom napisal novo kolumno in komi čakam da spet začnem na polno. Do petka. Ok važi, akcija. Zmaga je videt ljudi, ki jih maš rad.

Treba je bilo velik nadoknadit glede bloga in se spet vrnit nazaj v formo, ker to dopust pač ni in ne mislim odnehat po enem tednu, če sem si zadal misijo, pisat Dan Zmage blog, a ne. Full sem bil vesel, ko mi je kolega na FB napisal, da Blog sameva, to pomeni, da ljudje gredo brat, ampak bo samo še boljši. Kontaktirali so me tudi glede filma Vloga za Emo, da bi bila glasba naša noter, kar je še ena zmaga.

Z Leotom sva šla na trening in takoj smeha, ko sva se videla, to mi deli. Največ vredni na svetu so prjatli in zmaga.

Napisal sem plan za jutri


- Vstaneš
- Trening Ritual
- Učiš Angleščino
- 1 Ura šole
- BTC se dobiš Anja
- Se vidš z majko
- Prebereš knjigo
- Kartuša za printer
- Greš popravit slušalke
- Dokončaš še bloge do konca






No comments:

Post a Comment