Saturday, July 19, 2014

3. Dan Zmage - Gornji Grad, brat!

Bujenje, ritual, trening. To je klasika, da potem lahko začneš dan tako kot treba. Najprej me je razveselila prijateljica Anja Kavalar, s katero se zdej nisva videla že uhuhu in mi je pisala, da je brskala po omari in našla neke moje prve zapiske, smeh. Začetki mojih misli in rim, pazi tole;




Svašta:) Potem smo šli naprej do Božexa, kjer smo delal naprej scenarij za videospot. Pri pisanju scenarija smo nekje na 60%, zdej rabimo predmete. Delala bova spot skupaj z Alyo za pesem Čs je..  ideja je pa nekak, da sva dva cimra, prjatla, k delata traparije, vseen pa sta ljubosumna, če pride kaka tretja oseba v igro,  tko da zna bit to zelo zabavno.

Naprej sem šel domov in začel študirat naprej kar se šolstva tiče. Preštudiral sem Opening up Slovenia, projekt, ki zna biti zelo zanimiv in sicer reforma šolstva, z namenom, da bi učenci, ko bi končal osnovno, srednjo šolo mel več znanja, ki je realno, kaj se dela v podjetjih, kako se dela, projektno delo, pri katerem sodelujejo podjetja, prostovoljne organizacije, s skupnim ciljem, da ko končaš šolo, nisi uno; ka pa zdej? ampak maš dejansko že izkušnje in vpogled, kako delo izgleda in kje bi lahko doprinesel. Kul.

Pol pa FB odprem, to kaj se dogaja v Gazi, jeba. Vedno isto. Eni egoti si ga napumpajo, trpijo pa nedolžni Ljudje mamo moč, prever Avaaz, največja globalna pobuda, kateri vsako sekundo pridružuje Zemljan, idejo pa podpirjajo Palestinci in naprednejši Izraelci. Več info na sliko klikn in podpiš, če hočeš da se to neha! Ne bit numb!



Treba študirat zmago. Začel sem študirat Asano. Res zmaga zadeva. To je orodje za projektno vodenje, ki ga lahko deliš s prijatelji, sodelavci. Prebral sem osnovni tutorial z namenom, da svoje projekte bolje vodim in da naša celotna ekipa komunicira preko tega orodja. Hvala Domnu Rozmanu, da mi je predstavil ta program. Priporočam.



Zdej pa nastop in Gornji grad. Dobila sva se pri Supsu, šla z dvema avtomobiloma do Celja, kjer sem svoj rockmobile pustil na servisu, da se nam zakantal. Potem smo šli pa naprej v akcijo. Osebno najprej nisem imel pojma, kam gremo, ampak že takoj ko sem prišel, je bil dober vajb. Zelo lepo urejen kraj in ena taka res mega velka cerkev. Uau. Uradno ime ima cerkev Sv. Mohorja in Fortunata  in stoji že od leta 1140 , ko je bil tukaj benediktinski samostan. Superca. Naredil smo tonsko vajo. Priključil se je še Erik Felicijan in njegov oče in spremljevalka in smo se po tonski vaji narežal ko zmešani. Njegov fotr je legenda! Ko je začel s štorijami, kako je lovil netopirje in fazane (namočš zrna v vodko) smo crkaval, pa še neki o nočnih metuljih, pa kako je delal z Albanci pri gradbenem podjetju in da je mel sodelavca k je mel 2 metra, da mu je senco delu na delu. Haha. Skratka zmaga.



Festival se imenuje Trot žur, posvečeno čebelam, kar je super, je bil prvi in sem zelo ponosen, da sem lahk na premieri bil,  organizator je pa Franci Ugovšek, mlad dečko, ki ima odlične organizatorske veščine, poleg tega imajo pa še doma neko polje, kamor pridejo taborniki iz vse Evrope. In res, uletel so na nastop tamali iz Belgije, ki tukaj taborijo. Kero vzdušje so naredil, plesal, skakal, delal traparije in prov sedl mi je opazovat mladost, sem se spomnu ko smo takole skupaj hodili na šolske plese in densal takozvani "Sendvič". Haha
Pred nami sta nastopala dva banda, prvi Brez Očal  drugi pa Up N' Down. Dobr so ga razbil. Kok mi sede gledat mlade neuveljavljene skupine in še bl si želim, da bi folk k je res not v muzki prišel naprej na sceno, dejmo že neki glede tega narest. Ko so te Up N' Down zažgal Sweet Child of Mine od Gunsov, sem bil sam,

Pol pa mi. Čim sem gor pršu, sem vedu da bo pokal. In res, pokal je k prasulja. Energija je bla uno, dej šeee, žgi žival, to mi deli, nkol ne nehi. Ura pa 20 je minila prehitro. Prevzel me je. Škoda, ker lajf nima replay funkcije, sam pol bi najbrž izgubil na čarobnosti. Evo video, hvala vsem da ste prišli, pa da smo skupej ustvarl noro vzdušje. Gornji grad, mam vas rad, prsežem na družinsko drevo.




Valda, ni se mi še šlo domov. Z Erikom sva ga zafeštala k tavelka, Sups je šel prej domov, k mora jutr/dons delat, midva pa brez prevoza. Super, se bomo že znašl, živela avantura, Živ živ!  Erik je napedenenu prevoz, da sem ga prespal v Celju pr njemu. Duša nomada je povsod doma. Tnx brat!

Plan za jutri

NI GA!  BODI ŽIV!




No comments:

Post a Comment