Sunday, July 20, 2014

5. Dan Zmage - Motown Čudeži

Zjutri se zbudim ob 8.30 in mega vročina. Super, da maš savno vgrajeno v stanvanje. Sam klime ne bom kupu, raj mal potrpim pa se telo navad na to. Čas je za Bolšjaka!!! Zberem stvari od generalke učeri in piči na Vič. Ker hud vajb! Prodajalca vprašam, da bi rad prodaju, pa reče da ni to dobra opcija, ker je treba pridt ob 6.00 zjutri da zasedeš mesto. OK. Fer podatek, ampak grem prevert teren. Kok stvari:) Pipe, svečke, volani, stripi, žoge, stolpi, Rolandova beat mašina, ni da ni.





Hodm še mal naprej in se en zadere, ej Roki, pa jst kje si in pol reče; "pa jst sem, Afrim". In jst sam v smeh, kera legenda, moj sošolc iz osnovne šole, brat od Adama Veliča, nisem ga iz prve spoznal k se je zabril, sam uno woohoo, ta tip je res kralj. Prav, da ma kombinacije čez, kle prodaja in me je razložu par cak in uleti zravn še model k mi da zastonj škatlco za očala, hudo! Prav dej gremo naslednjič skp prodajat. Ja kako zakon, valda, hvala ti vesolje, za take momente. Grem še mal okol in od veselja kupm dva loparja za badminton, pohustlu vajb, za 2 €, Dober Deal!



Ok pridem dam ob 12.30, kmal štart in valda da se treba prpravt na vožnjo. Tastara, greva si dat rute okol glave pa nabijat Tupaca, baybe. Zmaga smeha. Med potjo potem sem bral pa se učil, o šolstvu, ratal mi je ene pol ure.



Uletimo do njenih tastarih in tm pade čudež, ko gremo vn na piknik, se zadere en Rok Rok, pa jst kaj, ne morš vrjet in bil je to Leon, prjatu in sodelavc, k sem mu tenis prejšn dan skenslu k sem v Celju spal, kaaaj, sosed od kaj? Ne morš verjet. Kok bi blo šans realno, da se tko ujameva, ni šans. Evo, a to so te kombinacije v lajfu, k naredijo dneve zmagovalne. +1. Pa še moj Rockmobile je nazaj, sem dal v prvo sem se skor v ograjo zabil k je tok skoču k ma novo sklopko. Haha. Vruuum! Respect Bojč!

Uletimo na kosilo na rojstn dan, smeha, prisoten je bil tud pes Ilya, k ma neko shizofrenijo. Čist kul pes, pol se mu pa odklop in pade v drug film in ko gre po žogo tok zadihan ampak še kr gre. Borc. :) Sam ta vročina pa badminton, pa glih jedu, ni blo dobr. Poslovil se, usedu se v avto ker sem mogu naprej in se v taki pol- meglenosti prebil do Ljubljane. Razmišlju o ničemer, sam vozil se, mel sem tak vajb k Bajaga, sam da majo oni 442 do Beograda, jst pa 78 do Ljubljane:)



Bil sem G Gotov in sem ga začilu.  Sestank za spot smo prestavili na jutri, čas da grem na vaje za Almo, da vidm kako zveni. Parkiram v Šiški in srečam legendo, ko sem delu v Klubu 300, je vedno pršu zraven in sva debatirala, res kul model, zdej prav da je v penziji in da mu je kul, dobr je zgledu. Pokazu mi je kje se pride do placa, res hvala, šefe.

Uuuu uletim dol v klet in tm 4je od Rapostolov, Janč, Collori, Denisp a Žigec, uaaaaaaaaaaaaaaaa. Kok sem bil vesel. Nismo se videli že predolgo časa. Sam poslušal sem, dobr ga je pokal, radi bi naredil nek Motown zvok na komadih, prever tole, če bi se rad še kej naučil.


 Z Almo sva šla na kavo in začela dodelovat tekst komada,  sheme so narejene osnovne, vajb je zaštartu, zdej pa pejmo. Prletu sem dam in se spravu pisat, vrhunski dan, zmagu sem ga.

Za jutri;
- Ritual 1
- Trening 2
- Erik Pride 4
- Sestanek za spot 3
- Rockmobila spucat 5
- Vn koncertič naredit? (če bo čas) 8
- Angleščina 1 uro 6
- Šolstvo 1 uro (TEDX) (Vmes) 6
- Spedenaj apartma, spakiri za na pot 7
- Z Leotom na vpis 4
- Anja design 3
- Trot fest 8
- BMD dekani




No comments:

Post a Comment