Monday, July 21, 2014

6. Dan Zmage - MOOC Scenarij

Mislu sem, da se bom zbudu ob 6.00, mhm, pomojem tud, je padu offside direkt do 10.30, hehe. Zunaj je začelo deževat in to je največji užitek, ko grmi, ti pa si doma pod odejami. V pol snu, mi je padla ideja, za pesem "Varen", hvala za inspiracijo, vesolje.

Začel sem študirat šolstvo in našel en zanimiv link od Khana, modela, ki čist spreminja šolstvo in se ga splača pogledat, hvala TEDX!



Preštudiru sem še par zadev in vse bolj mi postaja jasno, da šolstvo res rabi reformo. Nujno. Začel sem razmišljat kreativno in naredil stran MOOC Slovenia, našel sem junaka, ki sem mu dal ime Lučko Eureka, to je žarnica, ki bo iskala po medmrežju in opozarjala temo, da se umakne znanju.

Po Facebooku, me je kontaktirala kolegica Barbara, ko so mi v prst dajal šraufe, nekej časa nazaj sva se spoznala,  ko sem ga šel razmigavat in pravi da je poslušala album in da ji je kul ker je zastonj in da če rabim kdaj masažo, da lahko. Sam reku sem ja hudo! Še en čudež!  Dejmo danes! Ne morm verjet kako vesolje skrbi in kako se dobro z dobrim vrača. Pičil sem do frizerja, potem poslal tekst za Almo Denisu, potem pa na masažo, k sem res razštelan bil mal. Super sem pršu k seb, še eno knjigo Živ sem ji nesel in res je bil super vajb. Zmaga!

Uleti Erik in takoj smeha, pobral smo še Leota in smo šli na trening. Potem do Joviča, kjer smo debatiral o komadih, kaj bomo delal, potovanju v London in z Devilsi na sestanek in potem še sestanek za spot z Božotom pa Radičem.

Uletiva z Erikom dam, mal poslušava muzko in samo pade ideja za spot Čilam od nekje. Kako ga plete Je blo treba kr zapisat, že pošiljat e-maile za organizacijo,  tko da, evo ura 3:30, vstat moram čez 3 ure. Sam je bil k pogledam nazaj, res zmagovalen dan, veliko narejenga.


. Jutri
Ritual
-Avtopranje
- 7.00 Reister
- Pičimo na Pag
- Znesi stvari ven iz gepeka (če znese 220 pretvornik pa zvočniki si ga zmagu)
- Pasož, zvočniček, downloadaj komade za delat, e-knjigo, notebook
- Pičiš
- Delaj komad, preveri beate, uredi komade
- Trening






No comments:

Post a Comment