Monday, July 28, 2014

9. Dan - Method in Red - ni več tok bad.

Dobro jutro. Kje sem?  Aha, v apartmaju. Kje sem bil? *Prask, prask*  Dobro si si jo zakuhal. Kaj si mel od koncerta? Nč. 0 Niente. Eh, bravo. Grem ven trenirat, se dvigujem na štangah in pok, zataknem slušalke in grejo kabli rakom žvižgat tja v morje.. Hvala, Murphy. Prov ta melodija je šla v ozadje mojih misih. Razloži Habič;



Niti ne vem zakaj, ampak občutek sem mel, da so se mi temelji zrušl in vse kar gradim z rokami, pol z ritjo podrem po neumnosti. Neverjetno, kako se misli igrajo z nami. Vseen je blo pa zanimiv, da četud tok slabo, mi je notr nekje v globini kr en tak glas 30 grizlijev, ajde gremo. Ne se dat zdej, vklop genije in sem, če ne druzga dubu idejo za pesem Letos, ki jo bom izdal na novem albumu Rapokrif.

Moji demoni mi sledijo povsod, bl bistri od mene
Zatemnijo mi pot, uživi življenje šepetajo
Usodo zaigrajo, ko trpim se bahajo
Me razcefrajo, deli mene k strgane vreče plapolajo
Rabm mal žarkov, da mi rata čez noč
Tok napak narjenih, tok ljudi prizadetih
A Za spremembo dajo mi moč

Ne pustim se prijeti, hočem vajeti ujeti
vedoč, 

Šli smo se kopat in potem še lepo na kosilo. Začel sem igrat igrco Clay Defense, k da res nimam kej boljšega za počet. Potem pa zvečer igrat basket. To mi deli. Kok je sedel s Hrvati igrat, kr taka solidna ekipa 4x3 se nas je nabral in smo 2 uri nabijal. Zvečer pa Method Man pa Redman, k sem si ju res želel vidt. A bomo kej pil? Ja ja, bomo, vodo:) Nebi moglo bit bolj popolno, ko sta rapala komade iz albuma Blackout, da neb zravn zamigu, pa se poistosvetu Modela sta stara 43 in 44 let, pa ga hudo hudo trgata. Upam da bom pr teh letih mel enako kondicijo pa še tok ljubezni do glasbe. 




Plan za jutr: 
- Zbrat se nekak skupi in to pustit za sabo. 



No comments:

Post a Comment