Monday, July 28, 2014

8. Dan - Ne hvali dneva pred Blackoutom :)

Zjutrej se zbudil ob 10.00 in trening, potem sem prišel nazaj v apartma in ekipa še spala, pa nisem hotel buditi trnjulčic in princov.  Šel sem v bližnji lokal malo delat, si uredit zadeve, med drugim sem si tudi napisal 12 ciljev za to leto, katere bom prepisoval vsak dan, da se mi usedejo v podzavest. Pišem kot, da so že narejene, majstor Brian Tracy pravi, da si tako bolj fokusiran, plus da si daš še dead-line do kdaj je treba naredit. Pa gremo v to;



-  Album Rapokrif je narejen do 12.12.2014
   - Trening 6x na teden
-  1x na mesec potujem od 1.9.2014
-  - Izpit projektni vodja narejen do 1.9.2015
-  - Zbujen sem ob 6.00 od 1.8.2014
    - Prebrana ena knjiga na teden od 23.7.2014
    - Narejen pedagoški izpit do 1.9.2015
    - Narejen izpit iz angleščine do 1.1.2015
     -Potujem 1x na mesec od 1.9.2014
    - Turneja 12 koncertov do 1.4.2015
    - Postavim si studio do 1.10.2014
    - Vsak dan 1 uro za razvijanje šolstva od 1.8.2014
   
 Potem sem odšel Wakeat, kaj je blo dobro. Voda ga vedno zmaga. Srečal sem tudi prijatelja Buky-a, s katerim se vidiva 1x na leto, ko/če pridem na Pag in res je blo super, potem pa pogledam in en raper snema zraven videospot, kera zmaga. Sem mu takoj rekel, da lahk naredimo mal freestyla na izi. Tip je iz Poljske ime mu je Tony Jazzu., mel zravn svojo ekipo in dobr smo se mel in nardil dober deal. Čekiri video;


   Čist srečen sem šel še mal na vodno blazino, čist hudo. Hitro domov mailat par reči, zmenit se za turnejo, očitno bo nekje v oktobru, komi čakam. Mailal sem še Anji, ki je do konca naredila design, tako da, ko se vrnem štartamo s plato! Pa še model Tony mi je mailal, da bi naredil skupaj komad. Kaj češ lepšga in to kar jutr. 

Potem pa je bil čas za prvi dan Fresh Islanda, mal sem bil razočaran, ker je bil Pusha T odpovedan, ampak kaj češ, bo Rick Ross. Začel smo ga mal žurat  doma in ker se je kr mudil ven, sem na hiter spil vodko pa whiskey. Bad move, very bad move. Tok apn, da se nč ne spomnem in sem doživel blackout. Bravo! Neko kreganje blo, zgubu sem se, okol lutu, kej več pa nebi znal povedat..., čeprov ma Rick Ross kr dimenzije, da ga težko fališ, paz da sem ga vidu, skratka, spomin je šu pa pa, enako tud s planom za jutr.  Šajze:) 


   



    

No comments:

Post a Comment