Sunday, July 20, 2014

4. Dan Zmage - Potovalka Generalka

Zbudu se ob cca 11.30 in pozabu javt da me ne bo v Ljubljano. Shit. Poklical Leona takoj, da se mu opravičil, ker me je čaku na tenisu, to je bil fail. Bo treba neki narest lepga za gud vajb. Z Erikom sva šla do njegovih frendov, da smo se zmenl za Fresh Island. Apartma je še v iskanju, karte smo dobil. Zadeva je potrjena. Tnx Marin! Takole ga bomo! :)





Kako nej grem domov? Khm. Vlak? Ne. Bus? Ne. Prevozi? Ajde probimo neki novga:) Tekochee, k majo hud komad  uzuni so me še ekstra napalili, da preverm to iz prve roke.  In pazi uleti Siv Punto. Haha Sem se sam začel smejat. Čist huda izkušnja. Vozila je Nina, ki je drugače novinarka, zraven še dva modela in debata čvek tud službe pa to, pa smo takoj vklopl genije in sam dobre ideje.
- da bi odprl prevoz servis, kjer vozi izkušen psihoterapevt, da se mu lahk izpoveš in mata seanso, lahk je tud skupna
- da bi mel masaža prevoz, furaš se pa zraven še dobiš eno ramensko, kera zmaga.
- zadnja pa da bi napisal knjigo o izpovedih ljudi k so na Prevozih al pa internetno stran. Z psevdonimi, ampak štorije so zihr kake legendarne, al pa vsaj kak dober članek o tem.

Men pa padla še ideja za videospot pa komad o Ljubljani, da sem kao turistični vodič. Kera zmaga!

Pridem dam in vidm Castrota, kako je razgrizu knjigo, ki sem jo prebral  Brez človeka, enoumje neoliberalizma.  , super knjiga, priporočam, če maš bokserja je to tko,  nikol ne veš kako bo k prideš dam, sam sej kaj boš, itak ga maš najraj na svetu. Respect Sanjam. Pol pa sva s tamalo nardila plan, dej greva met generalno čiščenje. Hudo!




Neko omaro sem rašraufano nesu v klet, najdu full enih predmetov pa glasbe pa vsega, in pismo, ideja, mogoče mi bo znesl it jutr na bolšjaka. Zakaj pa ne. Ajde akcija. Pojedu kosilo, pol sem pa res rabu naravo. Leota poklicu, dej greva na šmarko.  Gor mal potrenirava, in vidm jst da so dobil avijonček. Prov tist me je pograbl, to treba zdej podpret in sva ga šla metat, huda zadeva.



Valda da sem ga tok metu genij, da sem mu polomu rep. Bomo popravl. Tnx Leo! 1 . BIl je že večer zdej pa delat dam pa raziskovat in delat naprej.


Plan za jutri

- Ritual (1)
- Trening
- Najdi bite, tabla
- Pošlji maile za predmete vsem,
- Nafilaš fotoaparat
- Zbereš Predmete in Bolšjak piči
- Do 13.00 doma (Tupac Baby!)
- Gremo v Celje
- Leo Ultra Vpis
- Zvečer vaja  (poklič za cifro)
- Sestanek Božex in ekipa

No comments:

Post a Comment