Wednesday, July 23, 2014

7. Dan Zmage - Včasih se zgubiš, da najdeš plovnost s črtico:)


Ustaj vojsko ob 6.00. Haha, 3 ure spanja, ampak je kr šlo. Z Erikom sva znosila stvari v klet se spakirala in ob 7.30,  pičila do Celja, pobrala ekipo in piči za Pag. celo pot smo se napolno naposlušal rapa, gremo po avtocesti in dol za Senj. Nebi blo roadtripa, če se mal ne izgubiš in tako smo šli ven za Senj, ampak zgrešil seveda, tko da smo vprašal kje se gre, evo ga šefe, takoj razložu, hvala!




Pa smo šli skoz krasno!:) Prečkali smo Velebit, hrvaško Himalajo, kok dobr.





Pridemo pred Pag na trajekt in tam srečam kolega Mihata iz Blackboxa, kako ga tam z domačinom uživa, pa kje si šefe.Vreme bo do vikenda, prav. Mi smo pa kar kle.  Gremo na trajekt in se uščije pošteno. Prvič sem doživel prov ploho na trajektu, res dobro. Ko smo vžgali motorje, se vedno čudim, kako da ladja plove. Ta fizika zna bit zelo zanimiva. Preveru sem in našu en smešno Disneyevo oddajo, preveri, če hočeš obnoviti o plovnosti.



Na Pagu nas je čakal domačin z Insignio, nas popelu naprej do apartmaja, tnx Nina, dobr ste spedenal. Neki pojedl, pol pa veš da, da me je izklopl. Po treh urah se zbudim, napišem SMS in se vrne ekipa in užgemo en tarok. Kok sem se smeju, odprl se mi je kreativc in sem komentiru tko k Stare tarok, prov zašvicu sem v oči. Haha.

Z Erikom greva vn do plaže, mal trenirala mal kamne metat v vodo, spoznat okolje. Kr kul kamp. Pol smo še neki pojedl in pol uleti Primož a.k.a. Prime k mi da res klasiko v roke, 505 s črtico. Ajd dijo! Kdor prepozna, prepozna, to je pa klasika.





Neki sem še študiru kasnej, sam me je zmanjkal, mal sem prekurjen, treba nafilat baterije.

Plan za jutri
- Trening
- Ritual
- Vzami si 1 uro za rast
- Wakeboard!!! (če nau dežja)
- Napiši Vse kar Rabm
- Mailaj za turnejo
- Anja Design?
- Dodaj za MOOC Slovenija in kreativnost




No comments:

Post a Comment