Wednesday, July 16, 2014

Dan Zmage

Dan Zmage! 


Danes sem začel z novim blogom, ki se imenuje, tako kot album, Dan Zmage.  Kaj bo njegova naloga? Da vsak dan poskusim doživeti čimveč dogodkov, jih potem zapisati, narediti analizo dneva in izboljšave za jutri, podkrepljeno s slikami, videi, itd... čim več zmagati. Delati dobre stvari.


16.7.2014

Dober vajb v jutro, danes bo popotovanje. Obiskal sem dva radia na štajerskem. Pismo, vendar kadar rečem v mislih štajerska, se priplazi občutek, da rečem da šajerska, dežela iz Gospodarja Prstanov, kar je kul.  

Sta si podobni? Men sta. V glavnem, vmes med potjo, mega naliv, kr naenkrat je začelo v pasu petih kilometrov res scati. Treba zamenjat to sklopko na avtu, k mi ga rockmobile neki serje. V glavnem, najprej sem se odpeljal na Radio SI, postajo, ki jo dost spoštujem, ampak nisem bil še tam fizično. Na Ilichovi ulici 33. Sam kdo je ta Ilich al pa Iloch?  Pogooglu sem neki, sam nč našel, bo treba it v raziskavo. Kako zgleda prostor, na sliki spodaj, sam V živo je lepši. Mal odmaknjen stran od mesta, glih prov, taman. 


Ob prihodu kul varnostnik, tak rocknroller, k mi je posodu polnilca za mobilca.  Predstavu sem plato, dober vzdušje, mal se pogovarjal, smejal, nardil še eno fotko z voditeljem in tehnikom, ki je pazi, iz Fužin, pol se mi je pa že mudil na naslednji radio, Radio Celje. 

To je pa drugačen vajb. Je pa tko skrit radio med bloki se morš puzat, prideš gor in res taka masivna vrata. Tam je padel enourni pogovor z prijazno voditeljico, k je tudi umetniška duša, piše poezijo in valda da se je vzpostavu taprav vajb. Veš da sem mogu enga razbit.

 



Počutu sem se noro takrat in kar mi je najboljš pr freestylu, da ti kr še pol k nehaš repat vžge motor in so mi takoj še neke rime padle. 

Počutm da sem prost, prov ,v tem telesu sam gost, pršou in šou, čutm duh k da furam post, yo, kok preprosto.

Pol pa še zmaga za nakonc, dobila sva se z Erikom, šla na res kul travnik in lokal, ki se imenuje Pušn Šank. Noro za psa peljat pa zraven na kofe, ker mu lahk mečeš dol predmete, medtem pa čilaš.  Bomo probal z našim Castrotom. Aja Pa Gibonni je odpadu mi je soseda rekla. Smola. Ampak mi je pa ogrel en lep spomin k smo skup nastopal, nor vajb. 



Kaj mamo jutr za narest
Rime & Ritual
-- Trening
- 30 
-- Poklič za zvočnike za Bora (Miha, Tey) (3)
-- Poklič Iggya (1) 
- Do 12. idejo za tablo (2)
-  Poklič Došo če je že kej naredu? (10)
- Sprav se na taprvi komad (5)
- Dodeli idejo za spot (Božo sestank) (4)
- Pejt v klet iskat rekvizite 4
- Začni zbirat predmete za spot  (lista lutke, maska, rolerji, salotejp)  (4
- Išči za šolo 2 uro (7
- 1 Angla 1 uro (6
- Zmeni se za avto servis 8
- Zvečer Kino 9
 

No comments:

Post a Comment